4 Aralık 2020 Cuma

Kore Dizisi : More Than Friends

 Herkese merhabalar efenim,

Bugün evdeyim haliylen ve online derslerle birlikte online rehberlik de yapacağız daha önce online rehberlik yapacağım hiç aklıma gelmezdi benim için de bir ilk olcak geçen sene daha çok idari görevlerde yer aldığım için rehberlik yapmaya pek zamanım olmamıştı bu online süreç içinde ama şimdi arkamda güçlü bir idarem olduğu için sadece işime odaklamıyorum online rehberlik de benim için farklı bir deneyim ve tat olucak diyelim.

Güncel Kore dizilerini izlemeye devam ediyorum elbette bunlardan biri de bu dizi oldu.Başlar da izlemesi keyifli olsa da sonlara doğru biraz saçmaladığını hissettim ve güçlü bir şekilde çok nadir yaşadığım 2.erkek sendromu yaşadım "her zaman acı çektireni seviyoruz" temalı bir yapım aslında baş roldeki adamı da bu yüzden çok fazla sevemedim daha önce ki dizisinde de öyle aman aman sevmemiştim zaten kendisini.

10 senedir arkadaş olan Lee Soo ile Kyung Woo-Yeon’un aralarında geçen romantik ilişki konu ediliyor.Lee Soo, özgüveni oldukça yüksek,bencil yapıda olan bir fotoğrafçıdır.Kyung Woo-Yeon ise bir yazı sanatçısıdır.O, bu sanatı icra etmek için işinden istifa etmiştir.Aşk konusunda çok başarısız biridir.Arkadaşı olan Lee Soo’dan hoşlanmaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tayland Dizisi : Ready, Set, Love

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de yer alan ve Türkçe çevirisi ile "Bekarların Savaşı" olan Tayland dizisinden bahsedicem sizl...