25 Aralık 2020 Cuma

Kore Dizisi : Kiss Goblin

 Herkese merhabalar efenim,

Kaç zamandır buradan sizlere yazıp içimi döküyordum iş yerimde bazı işlerin iyiye gitmediğini ve mutsuz olduğumu yakında içimde biriktire biriktire patlayabileceğini söylemiştim her zamanki gibi haklı çıktım ve bu iş artık bir yerlerden patlak verdi bu iş neticesinde aynı kurum çatısı altında Buca şubesine geçmeme karar verildi eskiden yanımda çalışan en yakın arkadaşım olan Cerenin yanına gidiyorum tabi orada 3 gün olacağım çünkü orası YKS şubesi hemen yanındaki LGS şubesinde de 3 gün çalışacağım az çok orayı da biliyorum daha önce hep küçük çocuklarla çalıştım ilk defa büyüklerle çalışacağım için biraz heyecanlıyım aslında tam da mezun grubunu bana vermişler onların derdinden en iyi ben anlarım herhalde hatırlarsanız bu blogu 2013 yılında mezunken yazmıştım şimdi mezun gruplarına rehber öğretmenlik yapıcam zaman ne çabuk geçiyor değil mi ? :) Çarşambadan itibaren orada işe başlıcam biran önce orada başlamak istiyorum aslında buraya gelmek artık eskisinden de zor geliyor sadece çocuklarımdan ayrılacağı için biraz hüzünlüyüm o kadar :/

Bugünün postuna gelicek olursak bu kadar olaydan sonra beni rahatlatacak bir şeyler izlemek istedim bu da mini bir Kore dizisi oldu "Goblin" teması artık Kore dizilerinde kabak tadı vermeye başlasa da bu dizi 12 dk mini bir dizi olunca çekilir kıldı temayı :)

Bir hayalet olan Bo Sook‘un, insan olmak için 10 öpücüğe ihtiyacı var. İnsan olmak isteyen bir hayalet ve diğer insanlardan nefret eden bir kadın, birlikte yaşayabilir mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tayland Dizisi : Ready, Set, Love

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de yer alan ve Türkçe çevirisi ile "Bekarların Savaşı" olan Tayland dizisinden bahsedicem sizl...