7 Aralık 2020 Pazartesi

Komedi Filmi : 9 Kere Leyla

 Herkese merhabalar efenim,

İzin günlerimi mükemmel değerlendirdiğimi söylemiştim sizlere.Bol bol film izledim şu sıra o filmlerden biri de şu sıra çok fazla duyacağınız ve bir çok kişinin yerden yere vurduğu bir yapım olan 9 Kere Leyla filmi.Aslında Netflix in orijinal filmi değil Mart ayında sinemaya görücüye çıkacakken pandemi dolasıyla Netflix e verilmiş bir film.Bence iyi ki sinamaya falan çıkmamış insanlar oyuncu kadrosunu görünce bi heveslenirlerdi sonra sinemadan paralarını geri almaya çalışırlardı bence bu şekilde daha hayırlı olmuş bu film için.Tamam bence insanların dediği kadar öyle aman aman kötü bir film değil bence daha çok müzikal havası var ve bence yerli sinemanın böyle değişik tatlara da ihtiyacı olduğunu düşünüyorum ben bazı yerleri fazlasıyla sıkıcıydı bunu da kabul ediyorum ayrıca kategorisinin komedi olması da biraz tuhaftı çünkü neredeyse hiç gülmedim daha çok absürd komedi gibi geldi bana bilemiyorum.

Bir ev hanımı, kocası ve evlilik terapistleri bir aşk üçgenine saplanır. Yetmezmiş gibi kendilerini antik bir el yazmasını ele geçirme planının tam ortasında bulurlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tayland Dizisi : Ready, Set, Love

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de yer alan ve Türkçe çevirisi ile "Bekarların Savaşı" olan Tayland dizisinden bahsedicem sizl...