13 Şubat 2021 Cumartesi

Aksiyon Filmi : Angel Of Death

Herkese merhabalar efenim,

Evde tembellik yaparak geçirdiğim son hafta sonum olucak uzun bir süre sanırım.Tatilimin bitmesine son 2 gün kaldığını inanamıyorum zamanında biran önce akıp geçmesi bir yandan iyi elbette ama bu kadar zaman evde tembellik yapmaya alıştım sanırım işe gitmek çok zor gelicek gibi salı günü :/

Netflix in derinliklerinde ucuz bir aksiyon filmi buldum.Size daha önceki postta da söylemiştim kadın ajanların olduğu izlemediğim aksiyon filmi araştırma işine girdim ve bu filmi buldum.Baş roldeki ablamız aslında bir oyuncu değil kendisi bir dublör.Çok ünlü filmlerde ünlü kadın oyuncuların dublörlüğünü yapmış özellikle filmin dövüş sahneleri sanırım sırf bu bilgiden dolayı bana çok gerçekçi ve havalı geldi.Filmin senaryosu ve çekimleri elbette biraz ucuz ama sonuna kadar izlettirdi beni :)

Kiralık katil olarak işini ustaca yapan bir katilin son işinde 14 yaşında bir kızı yanlışlıkla öldürmesi sonucu ustalığını kendisini tutan insanlara karşı konuşturması bol ölüm ve bol kavga sahnesi ile anlatılmış.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Kimdir Bu Mitat Karaman? Doğu Yücel

 Herkese merhabalar efenim, Geçmiş zamanın birinde iş arkadaşım bana Doğu Yücel'in kitabını önermişti bende okuyup çok beğenmiştim adamı...