22 Şubat 2021 Pazartesi

Suç Filmi : I Care A Lot

 Herkese merhabalar efenim,

Bugün işteyim ve yoğun bir haftaya yine başlamış bulunuyoruz.Dün izin günüm olduğu için bi film patlatayım dedim ve Netflix e girdiğim zaman baş rolünde Gone Girl deki unutulmaz performansıyla gönlümüzde "kötü kadın " olarak taht kuran Rosamund Pike baş rolde olunca izleyeyim dedim.Bu film de de yine kadın kötü bir rolde (kadının üzerine yapıştı resmen.) ama daha çok antikahraman gibi düşünebiliriz filmin sonunu yine adaletli bir şekilde bağladıkları için ben filmi beğendim ama film çok seyircinin gözüne soka soka feminizm protestosu yapıyordu bazı sahne ve diyaloglarda o biraz artık beni iğrelti etti o kadar.

Son derece başarılı bir yasal vasi olan Marla Grayson’a (Rosamund Pike) odaklanıyor. Marla’nın kanunları kendi yararına, müvekkillerinin ise zararına kullanmakta üstüne yoktur. Fakat bir gün kendisi için mükemmel bir müvekkil seçtiğini düşündüğü anda hiç olmadığı kadar yanılır. Çok geçmeden dış görünüşün ne kadar yanıltıcı olabileceğini öğrenir.

2 yorum:

  1. seyrettim ama çok beğendim denilemez... sıradan bir filmdi.. filmin sonu o şekilde olacağına aynı şey başına gelse belki daha çok sevebilirdim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. finali bana daha çok su testisi su yolunda kırılır havası verdiği için hoşuma gitti :D

      Sil

Kitap - Kimdir Bu Mitat Karaman? Doğu Yücel

 Herkese merhabalar efenim, Geçmiş zamanın birinde iş arkadaşım bana Doğu Yücel'in kitabını önermişti bende okuyup çok beğenmiştim adamı...