24 Şubat 2021 Çarşamba

Müzik : Miley Cyrus - Nothing Breaks Like a Heart

Herkese merhabalar efenim,

Bugün müzik postunda benim çok uzun zamandır dinlemediğim bir şarkıcı olan Miley Cyrus var ! Bir zamanlar çok severim bu kızı şarkılarını da sesini de çok beğenirdim sonrasında bi depresyona mı girdi ne oldu ne yaptı bilmiyorum saçma sapan hallere büründü bi o ara kendisinden de soğuduğum için dinlemiyordum şu sıra youtube da gezinirken "jolene" şarkısının akustik coverını söylerken gördüm ve tekrardan bi bakayım ne yapıyor şu sıralar derken bu şarkısını gördüm ve şarkıyı bayıldım klibi bence biraz saçma sapan olmuş ama şarkı ve Miley'nin şarkıyı söyleyişi oldukça güzel bir şans verilir bence tekrardan :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Kimdir Bu Mitat Karaman? Doğu Yücel

 Herkese merhabalar efenim, Geçmiş zamanın birinde iş arkadaşım bana Doğu Yücel'in kitabını önermişti bende okuyup çok beğenmiştim adamı...