19 Şubat 2021 Cuma

Gerilim Filmi : La casa del fin de los tiempos

 Herkese merhabalar efenim,

Artık hafta sonları da dersler başladığı için ilk zamanlarda ki halimize döndük umarım tez zamanda şu dışarı çıkma yasakları da kalkar dışarı çıkması gereken yine çıkıyor zaten kimse kimseyi durduramıyor izin alıyor bir şey yapıyor sonuçta.İnsanlar çalışmak ekonomi dönmek zorunda.

Bugün ki film postumuzda yine 1 hafta tatildeyken izlediğim arşivde yazılmayı bekleyen bi gerilim filminden bahsedicem.Film tavsiyesi istediğimde "Kaan'nın Tavsiyeleri " sitesinden bakıyorum orada "beyin yakıcı filmler" diye bir kategorisi var (en sevdiğim tür) ordan yeni gelen filmlerden biri de bu İspanyol filmiydi.Ne varsa İspanyol filmlerinden var zaten bu türün harika temsilcilerinden biri diyebilirim.Zaman döngüsü olayları her zaman ilgimi çekmiştir benim bu filmde sonuyla öyle aşırı şaşırtmayı başaramasa da beni (bu tarz çok film izlediğim için artık pro oldum diyebilirim filmin daha başından sonunu tahmin edebiliyorum) genel olarak izlemesi keyifli bir filmdi belki bir kaç sahnesinde de beni germeyi başarmış olabilir :)

Dulce, ailesiyle beş yıl önce taşındıkları evlerinde bir takım garip olaylar yaşamaya başlar ve hiç beklemediği sonuçlarla yüzleşmek zorunda kalır. Otuz yıl sonra Dulce yaşlı bir kadına dönüşmüştür ve yıllar önce yaşadığı trajedi ve gizemi çözmek için eve döner. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Kimdir Bu Mitat Karaman? Doğu Yücel

 Herkese merhabalar efenim, Geçmiş zamanın birinde iş arkadaşım bana Doğu Yücel'in kitabını önermişti bende okuyup çok beğenmiştim adamı...