20 Şubat 2021 Cumartesi

Çin Dizisi : You Are My Destiny

 Herkese merhabalar efenim,

Bütün aylar hatta yıllar bitti 28 gün süren Şubat bir türlü bitmedi :/ Şubat niye böyle kısa olduğu halde gereksiz uzadı ya :/ Mart ayından sonra her şeyin güzel olacağına inanıyorum oysa ki ben sanırım ondan bana çok uzun geldi :/

Bugün yine izin zamanlarımdan kalma bir Çin dizisi var.Konusu çok tanıdık olduğu için öyle şiddetle önereceğim hatta konusunu uzun uzadıya anlatacağım bir dizi değil maalesef.Zengin adam ve fakir kız bir gün seyahat gemisinden bir aldatılma sonucu tanışırlar ve sarhoş olup yatarlar kadın hamile kalır adam başlarda başka birini sevdiği için sorumluluk almak istemese de mecburen kızın sorumluluğunu almak zorunda kalır ve evlenirler zamanlar birbirlerine aşık olurlar.Diziyi zaten belli bir noktaya kadar izleyebildim birbirlerine aşık oldukları ve kavuştukları zamandan sonra bıraktım diziyi izlemeyi çünkü dediği gibi Çin dizilerinde gereksiz diziyi uzatma modası var :/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Kimdir Bu Mitat Karaman? Doğu Yücel

 Herkese merhabalar efenim, Geçmiş zamanın birinde iş arkadaşım bana Doğu Yücel'in kitabını önermişti bende okuyup çok beğenmiştim adamı...