15 Şubat 2021 Pazartesi

Çin Dizisi : Mr. Honesty

 Herkese merhabalar efenim,

Bugün tatilimin son günü yarın işe başlıyorum :/ Hayırlısı ile 2.dönemi de bitirmek nasip olursa tez zamanda biran önce Samsun'a taşınmak istiyorum.Zaman çabuk geçti vallahi ne ara başladı tatilim ne ara bitti anlayamadım bile ikinci dönem daha sıkı çalışarak geçeceği için daha çabuk geçer genelde şu korona da biraz hafiflerse en azından vurulan aşılar bir halta yarar da bi rahata erebilirsek her şey daha güzel olucakmış gibi geliyor bana :)

Bugünün dizi postunda yine aynı youtube kanalından izleyip bitirdiğim Çin dizisi var.Bu dizileri 1-2 içinde izleyip tüketiyorum resmen benim için çerezlik dizi kategorisindeler anca böyle tatilim falan olursa sarıyorum bu tarz dizilere.Genelde hep 2020-2021 yılında yayınlamış taze diziler oluyor ama konuları hep aynı maalesef ki bu dizi de onlardan biri.Yine zengin CEO muz var ve bu CEO muz fazla dürüst olma hastalığından muzdarip asla yalan söyleyemiyor bu yalan söyleyememe olayı bazen patavatsızlığa kadar neden oluyor elbette asistanı olan kızda yalancının Allahı :) Gerisini siz tahmin ettiniz bile dizinin tek eksisi yine 16 bölümden fazla olup konuyu sakız gibi uzatmış olmaları :/

İşinden kovulan Xu Yiren başka bir iş bulmuştur. Fakat patronu Fang Zhiyou asla yalan söylemeyen bir insandır. Ne yazık ki Xu Yiren'a verilen görev ise "yalan söylemek"tir. Birbirine tamamen zıt olan bu ikili zamanla kendilerini bir ilişki içinde bulacaklardır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Kimdir Bu Mitat Karaman? Doğu Yücel

 Herkese merhabalar efenim, Geçmiş zamanın birinde iş arkadaşım bana Doğu Yücel'in kitabını önermişti bende okuyup çok beğenmiştim adamı...