9 Şubat 2021 Salı

Kore Dizisi : Run On

 Herkese merhabalar efenim,

Bugün tatilimin 2.günündeyiz ! Bol bol film izlemeli ve kitap okumalı bir tatil oluyor tam da hayal ettiğim gibi :)

Bugün yine taze bitirdiğim bir Kore dizisinden bahsedicem.Shin Se-Kyung'un soğuk nevale oyunculuğuna hiç bir dizi de alışamıcam sanırım ben kızın dizilerinden kaçmaya çalışsam da ne var ki bir şekilde izlerken buluyorum kendimi ama asla oyunculuğundan ve o soğuk nevale tipinden memnun olamıyorum.Değişik diyalogların ve atlet ve bağımsız sanat filmleri çevirmeni gibi değişik mesleklere mensup iki kişinin sıradan bir hikayesini anlatıyor.Genelde bu tarz sıradan insanları anlatan dizileri çok seviyorum alışılmışın daha dışında ve daha gerçekçi oluyorlar ama bu dizi de çok fazla yan rol ve yan rollerinde çok fazla rolü vardı baş roller neredeyse çok yoklar gibiydiler ayrıca baş rollerin kimyası da tartışılır da bence (gerçi o kızın herhangi bir baş rol erkekle kimyasının oturduğunu hiç görmedim).Belki daha boş ve geniş bir zamanınız varsa şans verebileceğiniz bir dizi diyebiliriz.

Konusu:

Dizi, daha önce tamamen farklı dünyalarda yaşayan, birbirlerini tanıdıkça ve birlikte olgunlaşmaya başladıkça, kendilerini hapsettikleri kalıpları kıran iki kişinin arasındaki romantik ilişkiyi konu almaktadır.

Karakterleri:

Im Si-Wan dizide bir spor menajeri olan Ki Sun-Gyeom karakterini canlandırmaktadır. Bir zamanlar, milli takımda yer alan popüler bir kısa mesafe koşucusuydu. Yaşadığı bir olaydan sonra, atletlizmi bırakarak spor menajeri olur. Oh Mi-Joo (Shin Se-Kyung) ile tanıştıktan sonra hiç tanımadığı bir hayatın içine adım atar.

Shin Se-Kyung dizide film çevirmeni olan Oh Mi-Joo karakterini canlandırmaktadır. Filmler için altyazı çevirileri yapmaktadır. Kalbini insanlara açmakta zorlanmasına rağmen, duygularına sadık birisidir. Ki Sun-Gyeom (Im Si-Wan) ile karşılaşmasının, ikisinin de kaderleri olduğunu düşünmektedir.

Choi Soo-Young dizide bir spor ajansının CEO’su olan Seo Dan-A karakterini canlandırmaktadır. 'Seomyung Group'un başkanının tek çocuğudur. Ancak kadın olduğu için 'Seomyung Group'un potansiyel halefleri listesine en son sıralara konulmuştur. Ona ait olan makamı geri alabilmek için büyük bir mücadele vermektedir.

Kang Tae-Oh dizide güzel sanatlar fakültesinde okuyan Lee Young-Hwa karakterini canlandırmaktadır. Okulunda popüler bir öğrencidir. Film izlemek ve eskiz çizimleri yapmaktan hoşlanmaktadır. Bir gün, ondan kendisi için çizim yapmasını isteyen, garip bir kadınla, Seo Dan-A (Choi Soo-Young) ile karşılaşır. Seo Dan-A adındaki bu kadın onun oldukça ilgisini çeker.

2 yorum:

  1. Öncelikle Merhaba! Bu yorumu yazmak istedim. Hunharca dizi önerisi ararken blogunuzu tesadüf bir şekilde buldum. Kaç haftadır takip ediyorum bilmiyorum ama yorumlariniz çok hoşuma gidiyor. Iyi ki blog açmışsınız ;) Sahiden haftada boş olduğum bi an, hemen yorumlarınızı okumak için blogunuza giriyorum. Yeni bi tane atmış mı şu maydonoz ablamız diye😅(Adınızı bilmediğimden dedim,,saygısızlık yaptıysam üzgünüm:( )
    Sahiden de çok hoşsunuz ❤
    Size küçük bir tavsiye vereyim; dizi veya film yorumu yaparken, belki sıkıcı olur diye düşünebilirsiniz, haklısınızdır, kendi tercihiniz sonuçta ama kendi yorumuzu da katarsınız tadından yenmeyecek yazılarınız okur dite düşünüyorum ;)
    Gerçi şu an bile öylesiniz ;) Burada olduğunuz için teşekkür etmek istedim 😊❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için çok teşekkür ederim çok tatlısınız :) İsmim Buse ama maydonoz abla da iyiymiş zaten blogun ismi de "her şeye maydonoz olmaktan" geliyor burnumu sokmadığım şey kalmadı herhalde şu hayatta :D Diziler hakkında kendi yorumlarımı da küçük küçük yazmaya çalışıyorum aslında sadece uzun uzun yorum yapmaya değecek olan dizilerde yorum yapıyorum çok fazla dizi izlediğim için artık birbirinin aynısı oluyor diziler farklı bir yorum yapamıyorum :D

      Sil

Kitap - Kimdir Bu Mitat Karaman? Doğu Yücel

 Herkese merhabalar efenim, Geçmiş zamanın birinde iş arkadaşım bana Doğu Yücel'in kitabını önermişti bende okuyup çok beğenmiştim adamı...