3 Şubat 2021 Çarşamba

Müzik : Sunmi - Pporappippam

Herkese merhabalar efenim,

Şu sıralar bende bi blog yazma aşkı var ama elimde arşivde şu sıralar evde çok bir şey yapmadığım için bir şey kalmadı bu yüzden yazacak bir şey bulmakta da zorlanıyorum o yüzden müzik postları yapıyorum sırf buraya yazabilmek için.Sanırım şu sıra çok fazla içimi dökme ihtiyacı hissediyorum ...

Sunmi çok sevdiğim Koreli solo kadın şarkıcılarından biri bu şarkısını ilk dinlediğimde çok saçma gelmişti bana nedense ama sonradan dinleye dinleye sevmeye başladım ilk başta nedense sanırım adından dolayı biraz ön yargılı yaklaştım şarkıya :) Bugün ki iç dökme o zaman ilk başlarda ön yargılı yaklaştığımız ama sonradan o şeyi ya da kişileri tanıdıkça hiç de hayal ettiğiniz gibi olmadığını görmemiz olsun.Sanırım ben bunu en çok Buca ya gelince iş anlamında yaşadım buraya gelince yeni bit yılla birlikte güzel bir başlangıç yapacağımı ve her şeyin daha iyiye gideceğini düşündüm ama pekte öyle olmuyor gibi sanki en azından şu sıralar öyle gelecek ne gösterir bizde elbette bilemiyorum aslında belki de önümüzdeki şu 1 haftalık tatil bana iyi gelecektir sonrasında tamamen yüz yüze eğitime dönecek olursak biraz da Marta doğru havalar ısınmaya başlarsa benim de psikolojik olarak daha iyi olabileceğimi düşünüyorum.Çoktan Şubat ayına girdik bile hatta Şubat 28 çektiği için bu yıl ayrı bir şanslıyız nedense içimde Marta doğru ya da Mart ayından sonra her şey iyi olacakmış gibi geliyor o zaman biraz Pporappippam diyelim de keyfimiz yerine gelsin :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Kimdir Bu Mitat Karaman? Doğu Yücel

 Herkese merhabalar efenim, Geçmiş zamanın birinde iş arkadaşım bana Doğu Yücel'in kitabını önermişti bende okuyup çok beğenmiştim adamı...