11 Şubat 2021 Perşembe

Aksiyon Filmi : Duplicity

 Herkese merhabalar efenim,

Netflix de ki  aksiyon filmlerine sardım şu sıra.Özellikle de ünlü oyuncuların kıyıda köşe de kalmış izlemediğim filmlerini izliyorum.Angelina ablamızdan sonra Julia ablamızın baş rolde olduğu hem romantik hem de aksiyon filmi buldum yine ajan filmi elbette başlar da Mr and Mrs Smith gibi bir film olduğunu düşünsem de ondan bı tık daha vasat bi filmdi bence aksiyon kategorisinde olmasına rağmen öyle çok fazla aksiyonu yoktu daha çok sahtekarlık,dolandırıcılık filmine benziyor gibiydi tabi içinde güven olmayan romantizmlerde vardı elbette.Çok böyle canınız bu tarz film çekerse izlenebilcek bi filmdi onun dışında bı tık sıkıcı buldum sadece sonunun hiç beklemediğim gibi bitmesi biraz değişik geldi bana o kadar :)

CIA ajanı Claire Stenwick (Julia Roberts) ile MI6 ajanı Ray Koval (Clive Owen), hükümete bağlı istihbarat dünyasından ayrılarak özel sektöre geçmişlerdir. Artık birbiriyle kıyasıya rekabet halindeki iki dev şirkette çalışmaktadırlar.

Bu iki şirket arasında yüksek kazanç elde etme amaçlı soğuk savaş hüküm sürmektedir. Peki, Claire ve Ray'in görevleri nedir? Patentini ilk alan şirkete servet kazandıracak yeni bir ürünün formülünü elde etmek için kıyasıya mücadele.

Claire ile Ray'in patronları olan endüstri devi Howard Tully (Tom Wilkinson) ile CEO Dick Garsik'in (Paul Giamatti) her ikisi de sınır tanımayan işadamlarıdır.Claire ile Ray'in en büyük sorunu ise, birbirleriyle nasıl oynamaları gerektiğini bilememektir.

Önlerine çıkan engelleri teker teker aşmaya çalışırken hazırladıkları büyük soygun planını tehlikeye atacak tek şeyin bir türlü uzak duramadıkları aşk olduğunu keşfedeceklerdir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Kimdir Bu Mitat Karaman? Doğu Yücel

 Herkese merhabalar efenim, Geçmiş zamanın birinde iş arkadaşım bana Doğu Yücel'in kitabını önermişti bende okuyup çok beğenmiştim adamı...