27 Şubat 2021 Cumartesi

Kitap - Kumandanı Öldürmek Haruki Murakami

 Herkese merhabalar efenim,

Nihayet Şubat ayının sonuna gelebildik kısa olmasına rağmen son haftası geçmek bilmedi resmen.Mart ayı gelsin de bi maaşımızı alalım şenlenelim be ! Dün zaten Mart ayı için yaptığım kitap alışverişim geldi 150 TL lik alış veriş yaptım uzun bir süre yeter bana onlar Nisan ayında da sadece kitap kulübü ile okuyacağımız kitapları alırım Mayıs ayında da yine yüklü bir kitap alışverişi yapmış olurum artık yaza hazırlık diye :) 

850 sayfalık 2 haftalık Murakami okuma maratonumu nihayet dünden önceki gün bitirdim.Bu kadar kalın tuğla vari kitapları okumaktan kaçınıyorum genelde okurken bileklerim acayip ağrıyor bu da beni genelde kitaptan soğutuyor , okurken doğru düzgün  konsantrasyon sağlayamıyorum ama tabi bu Murakami kitapları için geçerli değil sevgili okuyucularım.Kitap ne kadar kalın olursa o kadar güzel gibi bir şey oluştu artık Murakami kitapları için.Bu kitapta yine okuması baştan sona çok keyifli sonu asla bir yere bağlanmasa bile okuma sürecinde keyif veren bir kitaptı.Diyecek pek fazla bir şey bulamıyorum genelde Murakami hakkında parasını,kalınlığını,bilek ağrısını sonuna kadar hak eden bir kitaptı bence :)

Hepimiz hiç kimseye açamayacağımız sırlarla yaşıyoruz...

Dünya edebiyatının tartışmasız en büyük yazarlarından olan Haruki Murakami’den gerçek bir şaheser… İlmek ilmek örülmüş bir gizem hikâyesi… Kumandanı Öldürmek yalnızlığı bir yük olarak görmeyen, yeri geldiğinde yalnızlığını bir madalya gibi göğsünde taşıyanlar için yazılmış bir roman. Tıpkı bir dağ başında yalnız bir hayat süren, bu yalnız varoluşuyla gizemli bir şeyleri hayatına davet eden roman kahramanı gibi. Bu muhteşem romanı okurken yol arkadaşımız yine müzik olacak… Mozart’ın Don Giovanni’sini, Strauss’un Güllü Şövalye’sini başucu müziğimiz yapacağız. Kumandanı Öldürmek’in gizemli labirentlerinde kaybolurken Fitzgerald’ın Muhteşem Gatsby’sine selam gönderecek, Orwell’ın 1984’ü yazarken inzivaya çekildiği o adayı merak edeceğiz… Ve hepsinden önemlisi “büyülü bir dünya”da yaşadığımızı bir kez daha anlayacağız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Komedi Filmi : The Blackening

 Herkese merhabalar efenim, Benim gibi ofansif Amerika mizahını biliyor ve seviyorsanız beğeneceğiniz bir film.Çok fazla Amerika mizah kültü...