23 Şubat 2021 Salı

Kore Dizisi : Lovestruck in the City

 Herkese merhabalar efenim,

Bugün değişik bir Kore dizisinden bahsedicez.Hem konu olarak hem işleniş olarak hem de çekim teknikleri olarak bir değişiklik denemesi olan bu dizinin baş rolünde Ji Chang Wook abimiz var kendisine baya baya aşık olduğumdan dizinin bazı bazı sıkıcı taraflarını görmemezlikten gelmek istiyorum Oppam genelde hep konuları farklı değişik dizilerde yer almayı istiyor böyle bi CEO formatından görmedik kendisini pek asker oldu,market sahibi oldu,ajan oldu,eğlence sektörü çalışanı oldu bu dizi de kendisi sörf yapan bir şirket çalışanı diyebiliriz.Başlar da çekimleri dolasıyla (oyuncular kameraya bakarak belgesel havasından konuşuyor) pek alışamadım hatta yer yer yadırgadım diziyi ama daha sonra ki bölümler de bir tık eğlenceli oldu diyebiliriz dizi için.Wook Oppamın zaten aşık halleri kendini hayran hayran hissettiriyor.Kim Ji Won çok yetenekli bir kadın oyuncu bence genelde hep çatlak kadın ya da tatlış kadın rollerinde gördük kendisini ilk defa kendine özgüveni olmayan bi tık soğuk bir karakter içinde gördüm kendisini ama o havalar pek yakışmamıştı açıkçası kendine ne zaman şımarmaya geçecek diye bakınıp durdum dizi boyunca :D

Konusu:

Dizi, şehrin yoğun temposunda hayatta kalmaya çalışan bir grup gencin gerçekçi romantik ilişkilerini konu almaktadır.

Karakterleri:

Ji Chang-Wook dizide bir mimar olan Park Chae-Won karakterini canlandırmaktadır. Tutkulu ve dürüst bir kişiliğe sahiptir. Şehrin küçük sokaklarında dolaşmaktan hoşlanmaktadır. 'Kamera Hırsızı' dediği bir kadın, bir yaz gecesi, kalbini çalıp ortadan kaybolduktan sonra bir daha onu asla unutamamıştır.

Kim Ji-Won dizide serbest bir pazarlamacı olan Lee Eun-Oh karakterini canlandırmaktadır. Belirli bir plan yapmadan seyahatlere çıkan birisidir. Çıktığı bir seyahat sırasında, kimsenin onun tanımadığı bir yerde kendine sahte bir kimlik edinmeye karar verir. Kendini herkese özgür ruhlu, ama aslında kendisinden tam zıttı bir karaktere sahip olan Yoon Sun-Ah olarak tanıtırken Park Chae-Won’a (Ji Chang-Wook) âşık olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Kimdir Bu Mitat Karaman? Doğu Yücel

 Herkese merhabalar efenim, Geçmiş zamanın birinde iş arkadaşım bana Doğu Yücel'in kitabını önermişti bende okuyup çok beğenmiştim adamı...