25 Şubat 2021 Perşembe

İngiliz Dizisi : Behind Her Eyes

 Herkese merhabalar efenim,

Bu diziyi çok duyunca bir de mindfucklı olduğunu öğrenince dün işten eve gelince yemek dahi yemeden başına oturdum zaten 6 bölümcük bir mini dizi hemen 1 akşamda dizi açı gibi izleyip bitirdim ve başından sonuna kadar o merakı cezbetmesi ve gizemli haliyle ve asla tahmin edemeyeceğim finali ile güzel bir dizi gecesi geçirmemi sağlamış oldu.Netflix in orijinal dizisiymiş zaten şu sıralar Türkiye de izlenenler sıralamasında da 1 numarada illa ki göreceksinizdir bu tarz gizemli şeyleri sevenler için şiddetli tavsiyemdir :)

Dipnot : David acayip yakışıklı değil mi ya dizi boyunca adamın oyunculuğunu (!) izledim resmen :)

Louise, oğlunu büyütmeye çalışan bekar bir annedir. Genç kadın, geçimlerini sağlayabilmek için bir psikiyatristin ofisinde çalışmaya başlar. Çok geçmeden Louise kendisini patronuyla bir ilişki içinde bulur. Ancak patronu evlidir ve Louise sevgilisinin karısıyla beklenmedik bir arkadaşlık kurar.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Kimdir Bu Mitat Karaman? Doğu Yücel

 Herkese merhabalar efenim, Geçmiş zamanın birinde iş arkadaşım bana Doğu Yücel'in kitabını önermişti bende okuyup çok beğenmiştim adamı...