18 Şubat 2021 Perşembe

Gizem Filmi : Les Traducteurs

 Herkese merhabalar efenim,

2.döneme o kadar hızlı başladık ki bu 4 gün nasıl geçti anlamadım bile.Yakında Şubat ayı da biter aradan çıkar Mart ayı ile birlikte bir çok yerde açılmaya başlayacakmış bence dışarı çıkma yasakları da kalkmaya başlar aşı çalışmaları da başladı ama o aşı insanları ne kadar koruyor pek de emin olamıyorum artık.Mart ayı ile birlikte korona çıkalı tam 1 yıl olucak ve biz şu anda daha beter bir halde olsak da yapacak bir şey yok hayat ve işler bir şekilde devam etmek zorunda ne yazık ki.Benim içinde unutamayacağım son 2 yıl olucak sanırım hem aşk hem de iş deneyimi konusunda oldukça büyümüş ve tecrübe ile olgunlaşmış biri olarak Samsun'a gidiyor olucam.

Günün film postuna gelicek olursak izlemesi keyifli sonuna kadar merak ettiren bir Belçika filmi var karşımızda.Bir araya toplanan ve tek mekanda çekilen filmleri oldukça seviyorum.Bu film de aynı şekildeydi :)

Çok satan bir romanın yeni serisinin çevirisini yapmakla görevlendirilen dokuz tercümanın yaşadıklarına odaklanıyor. Dokuz tercüman ile çok satan bir serinin hevesle beklenen son kitabının çevirisinin yapılması için bir anlaşma yapılır. Tercümanlar, işe başlamak için dışarısı ile tamasın mümkün olmadığı, lüks bir sığınağın içine yerleştirilir. Her şey gayet güzel bir şekilde ilerlerken, romanın ilk on sayfasının internette yayınlanması işlerin karışmasına neden olur. Çeviriyi yayınlayan dokuz tercümandan biridir ve yayıncı onun maskesini düşürmek için her şeyi yapmaya hazırdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Kimdir Bu Mitat Karaman? Doğu Yücel

 Herkese merhabalar efenim, Geçmiş zamanın birinde iş arkadaşım bana Doğu Yücel'in kitabını önermişti bende okuyup çok beğenmiştim adamı...