14 Şubat 2021 Pazar

Çin Dizisi : Forever Love

 Herkese merhabalar efenim,

Bugün 14 Şubat sevgililer günü :) İnanır mısınız bilmiyorum ama hayatımda hiç bir sevgilimle sevgililer gününü kutlamak nasip olmadı o yüzden içimde bir uktedir bugün 25 yaşıma geldim hala da yalnız kutluyorum ilerde ilk olarak kutlayacağım kişi böyle günlere değer vermeyip kutlamayan biri olursa cidden çok üzülürüm sanırım "aman bir gün mü bize her gün sevgililer günüü" diye diye hiç bir zaman bir şeyi kutlamayan insanları cidden hiç sevmiyorum.Hayır kutlamıyorsun abi işte itaraf et yani her gün sanki özel bir günmüş gibi davranmıyorsun hayatında ilişki sırasında sonuçta ayda yılda bir olan şeyleri de bi zahmet kutla ne olucak yani karşındakini sevindirsen neyse hayal kurmayalım şimdi :)

Hayatta sevgililik anlamında en özendiğim şeylerden biri de ilişkileri liseden başlayıp evlendikleri yaşa gelinceye kadar ilişkisi sürmüş insanlar.Cidden onca yıl bir ilişkiyi nasıl sürdürebiliyorlar hayranım öyle kişilere benim en uzun ilişkim 3 ayı geçmiyor maalesef en sonunda yine benim elimde patlıyor ya bana denk gelmiyor adam gibisi ya da ben geçinilmesi zor bir kadınım bilemedim bu işi vallahi neyse efenim şimdilik bu korona zamanında özellikle de yapacak zaten bir şey yok yalnız kovboy olarak takılmak en iyisi gibi duruyor :)

Jiang Zhen Han ve Xia Lin Xi'nin lisede  başlayıp evliliğe giden büyük aşk hikayesi var bugün ki dizi postumuzda tam da.Şu sıra dizi bulamayınca yine Çin dizilerine sardım sanırım Kore dizileri gibi 16 bölümde bitseler bir de keşke saçma sapan sakız gibi uzatıyorlar diziyi tek sinir olduğum noktaları bu herhalde.Bu arada ben diziyi WeTV Turkish  Youtube kanalından izledim orada hazır Türkçe çevirisi var oradan rahat rahat izleyebilirsiniz diziyi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Kimdir Bu Mitat Karaman? Doğu Yücel

 Herkese merhabalar efenim, Geçmiş zamanın birinde iş arkadaşım bana Doğu Yücel'in kitabını önermişti bende okuyup çok beğenmiştim adamı...