5 Mayıs 2020 Salı

Aksiyon Filmi : Exit

Herkese merhabalar efenim,

Karantinanın 49.günündeyiz.

Yarın artık benim için kısıtlı da olsa ev karantinası bitiyor ve 50 günün ardından yarın işe geri dönüyorum. LGS dün yapılan açıklama ile 20 Hazirana ertelendi , biz idari kadro olarak gün aşırı 4 kişi aramız da döne döne gideceğiz iş yerine maksat iş yerini açık tutmak tabi bu zaman da gelen giden olur mu bilemiyorum bayramdan sonra da yani 1 Haziranda okulların açılmasıyla birlikte kurumunda açılacağını düşünüyorum ama bu virüsün bi 2.dalgası olur mu bilemiyorum şimdilik her şey biraz daha yavaşlamış gibi görünüyor normalleşme sürecine girmiş bulunmaktayız biz de yavaştan umarım 2. bir dalga olmaz ve tez zamanda bu kötü zamanları atlatırız :)

Bugün size Güney Kore sinemasındaki bir filmden bahsedeceğim.Jo Jung-Seok dizi sektöründe olduğu kadar sinema sektöründe de çok fazla ilgi gören bir oyuncu kendisini az biraz itici bulsam da iyi bir aktör olduğu gerçeğini değiştiremeyiz. Yoona'yı hiç sevmem zaten biliyorsunuz ki çok soğuk nevale gelir bana ikisi yan yana olunca zaten yakıştıramadım bir de filmi romantik film zannettim ben meğersem aksiyon filmiymiş.İzlemesi keyifli temposu hiç düşmeyen ve azmin elinden hiç bir şeyin kurtulamayacağını inanmanın başarmanın yarısı olduğunu bir kez daha gösteren bir film oldu :)

Yong-Nam (Jo Jung-Seok) birkaç yıl önce bir üniversiteden mezun olmuştur, ancak hala iyi bir iş aramaktadır. Üniversite günlerinde çok aktif olduğu kaya tırmanışı en büyük hobisidir. Bu arada, Yong-Nam'ın annesi Hyun-Ok (Ko Du-Shim) 70 yaşına girer ve bir kongre salonunda doğum günü kutlaması yapar. Annesinin doğum günü kutlamasında Yong-Nam, Ui-Joo (Yoona) 'yu görür. O da kongre salonunda yardımcı yönetici olarak çalışmaktadır. Eski üniversite günlerinde Yong-Nam ve Ui-Joo, kaya tırmanışı kulübünün üyeleridirler. Yong-Nam o zamanlar Yi-Joo'ya karşı bir şeyler hissediyordur ve ona olan duygularını itiraf etmiştir, ancak Ui-Joo onu reddetmiştir. Buna rağmen, Yong-Nam hala Ui-Joo için bir şeyler hissetmektedir. Bölgeye hiç beklenmedik bir anda, ölümcül bir gaz yayılır.

Eksiteu (2019)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Kimdir Bu Mitat Karaman? Doğu Yücel

 Herkese merhabalar efenim, Geçmiş zamanın birinde iş arkadaşım bana Doğu Yücel'in kitabını önermişti bende okuyup çok beğenmiştim adamı...