26 Mayıs 2020 Salı

Gizem Filmi : Dangerous Lies

Herkese merhabalar efenim,
Bugün saat 14.00 da öğrencilerimle Zoomdan isim,şehir,hayvan,esya oyununu oynayacağız.Daha sonrasında şu sıra Pubg Mobile oyununa sardım evet yıllarca "bu oyunu oynayan eziktir" dedim ama mobilde oynaması eğlenceliymiş tabi bir kaç maç sonra sanırım sıkılıp silicem oyunu her mobil oyuna yaptığım gibi maksat boş zamanı doldurmak :) Bu hafta işe gideceğim tek gün perşembe onun dışında evde olacağım ne zaman kurumun açılacağı hala belli değil ama çocukların dışarı çıkma yasağı kalktığı gibi kurum açılacak sanırım tabi tedbirler çerçevesinde ama yine de bu durum beni oldukça korkutuyor vaka sayısı yeniden patlar hazır inişe geçmişken en başa döneriz diye :( Her şeyden önce sağlık önemli elbette.

Bugün film postumuzda yine Netflix'e düşüyoruz.Artık film konusunda pek izlemek istediğim bir şey kalmadığı için Netflix'den o anki moduma göre kategori seçip ilk çıkan izlemediğim filmi izliyorum.Bu da o filmlerden biri oldu.Baş roldeki kızı daha önce Riverdale dizisinde izlemiştik.Film öyle aman aman bir film değil vasatın bir üstü diyebiliriz ama yine de izlenebilir :)

Bakımını üstlendiği zengin adamın ölümünün ardından tüm mirasını kendisine bıraktığını öğrenen genç bir kadının hikayesini konu ediyor. ... Adamın ölümü, kadın dahil geride bıraktıklarına büyük bir şok etkisi yapar. Adam, tüm mirasını zor durumda olan bakıcısına bırakmıştır.

Jessie T. Usher and Camila Mendes in Dangerous Lies (2020)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Kimdir Bu Mitat Karaman? Doğu Yücel

 Herkese merhabalar efenim, Geçmiş zamanın birinde iş arkadaşım bana Doğu Yücel'in kitabını önermişti bende okuyup çok beğenmiştim adamı...