18 Mayıs 2020 Pazartesi

Kitap - Kağıt Ev Carlos Maria Dominguez

Herkese merhabalar efenim,

Yeni bir haftaya daha girdik bu hafta da benim için 2 günde işte geri kalan günler evde olacak şekilde geçicek.

Bu haftaya yine bir kitap postuyla başlayalım istedim.Şu sıra yayın evlerine göre kitap alma konusuna takmış durumdayım hatta bu konuyla o kadar kafayı kırdım ki bu sıcakta kütüphanemi indirip kitaplarımı yayın evlerine göre yeniden düzenledim.Bi ben bu konularda gereksiz takıntılıyım zannediyordum ki bu kitabı okuyana kadar :) Kitap Jaguar yayın evinden çıktı ( şu sıralar Jaguarı acayip beğeniyorum gerek dünya edebiyatından kitaplar basmaları gerek orijinal dilinden direkt dilimize çeviriyor olmaları gerekse minimalist kapak tasarımları) ve okuması çok kolay 1 günde okuyabileceğiniz ince bir kitap zaten.Size konusunu şöyle açıklayayım bir kitap severin bu kitap dizme takıntısını şu şekilde aktarmış : "Küs olan yazarları yan yana bile koymuyordu."  :)

Bazı insanlar kitap okumaz, bazıları okur ve kimileriyse okumakla kalmayıp onlarla birlikte yaşar. Kâğıt Ev, işte bu kitap tutkunlarından Carlos Brauer'in ve onun -bir edebiyat profesörü olan- Bruma Lennon'la olan gizemli ilişkisinin, bu ilişkinin gün yüzüne çıkmasına neden olan bir Joseph Conrad cildinin, kitap ve okuma aşkıyla dolu yaşamların hikâyesi...

Arjantinli yazar Carlos Maria Dominguez'in, yayımlandığı her ülkede büyük ilgi uyandıran novellasını Seda Ersavcı İspanyolca aslından çevirdi. Peter Sis'in çizimleri ve Cem Ersavcı'nın kapak fotoğrafıyla, kalın ciltlerin arasında saklanacak bir mücevher...
(Tanıtım Bülteninden)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Kimdir Bu Mitat Karaman? Doğu Yücel

 Herkese merhabalar efenim, Geçmiş zamanın birinde iş arkadaşım bana Doğu Yücel'in kitabını önermişti bende okuyup çok beğenmiştim adamı...