7 Mayıs 2020 Perşembe

Çin Dizisi : My Girlfriend

Herkese merhabalar efenim,

Bugün evdeyim yarın yine işte olacağım.Bugün sizlere YouTube üzerinden Türkçeye çevrilmiş olan bir Çin dizisinden bahsedicem. Bu diziyi bir blogta görmüştüm aslında o blogta gördüğüm dizinin adı Girlfriend miş ben bu dizi zannettim meğersem bu dizi değilmiş :D Diğer diziyi nihayet buldum ama diğer bölümleri çevrilmemiş olduğu için dizi yarım kaldı benim de hoşuma gitmedi yarım bıraktım.Aslında bu diziyi de yarım bırakmak istedim ama sonuna kadar atlaya atlaya izliyim de bitirip arşive kaldırayım bari dedim.Dizi gereksiz yere uzatılmış aşıklar en sonda kavuşuyor ne ara yakınlaştılar ne ara aralarında ne oldu hiç bir şey anlayamadım bile şu zamana kadar izlediğim en kötü Çin dizisi bile diyebilirim bu dizi için :/

Ding Xiao Rou 15 yaşındayken hamile bir kadın tarafından aşkı bulamaması konusunda lanetlenir. Chi Xin ile tanıştığında aralarındaki yanlış anlaşılmalar aşkın çiçeklenmesine yol açacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Kimdir Bu Mitat Karaman? Doğu Yücel

 Herkese merhabalar efenim, Geçmiş zamanın birinde iş arkadaşım bana Doğu Yücel'in kitabını önermişti bende okuyup çok beğenmiştim adamı...