13 Mayıs 2020 Çarşamba

Kitap - 1Q84 Haruki Murakami 1.Cilt

Herkese merhabalar efenim,

Dün bitirdim bu kitabı hemen taze taze size yorumlarımı yazmak istedim.

En sevdiğin yazar kim derlerse eskiden o kadar net bir cevabım yoktu ama artık kesinlikle eminim ki cevabım Murakami ! Adamın okuyup da beğenmediğim hiç bir kitabı olmadı.Üslubu,oluşturduğu karakterler,olaylar,diyaloglar aralara serpiştirdiği müzik ve edebiyat ... En ünlü eseri olan 1Q84'ün ilk kitabını nihayet okudum diğer 2 kitabını da önümüzdeki aylarda okumayı planlıyorum alışveriş sepetime ekledim çoktan.Kitapları DK'dan çıktığı için oldukça pahalı geliyordu bana o yüzden Murakami almakta biraz maddi olarak zorlanıyordum ama bu karantina sürecinde para biriktirme şansım oldu ve bir çok kitabını alıp okuyabileceğim nihayet hatta Allah kısmet ederse külliyatını da tamamlamak istiyorum :)

Adından belli olduğu üzerine Orwell'in 1984 romanında esinlenerek yazılmış bir kitap olduğunu düşündüm ilk olarak ki evet adı da oradan geliyor ama oradaki "Q" nun ne anlama geldiğini söylemicem kitabın içinde bu sorunda cevabı var elbette en iyisi spoiler olmaması için sizin kendinizin okuyup öğrenmesi :)

"Yürekten sevdiğin bir insan varsa, bir kişi olsun yeter, hayatın kurtulmuş demektir…"
Sarsıcı bir yolculuğa hazır mısınız?
Öyleyse kemerlerinizi bağlayın. Erkekleri, titizlikle geliştirdiği bir yöntemle öteki dünyaya gönderen genç bir kadınla tanışacaksınız. Ve amansız bir takiple onun peşine düşen fanatik bir cemaatin müritleriyle…

Romantik misiniz?
Evet, bu kitapta aşk da var… İki dünya bir araya gelmeden mümkün olmayan bir aşk.
Yaşadığınız dünya gerçek mi, hiç düşündünüz mü?
Düşündüyseniz, paralel bir evrene geçmek sizi heyecanlandıracaktır o zaman. Hayatı algılayışınızı değiştirecek bir kitabın kapağını açmak üzeresiniz şu an.

Yaşayan en büyük yazarlardan biri olarak kabul edilen Haruki Murakami başyapıtı, tüm dünyada milyonlarca satan kitabı 1Q84'le bir imkânsızı başarıyor. Nefesinizi kesecek bir macera romanını, gerçek nedir, insan neye inanmalı, aşk dünyayı kurtarabilir mi soruları ekseninde bir yürek atlasına dönüştürüyor.
(Tanıtım Bülteninden)



1 yorum:

  1. ben başlamış ama bitirememiştim , kütüphaneler tekrar acıldığın da tekrar alır ve okurum ... cunku Murakami benim en sevdiğim yazarlardan, kitaba başladığım zaman yanlıştı belki , sevgiler.

    YanıtlaSil

Kitap - Kimdir Bu Mitat Karaman? Doğu Yücel

 Herkese merhabalar efenim, Geçmiş zamanın birinde iş arkadaşım bana Doğu Yücel'in kitabını önermişti bende okuyup çok beğenmiştim adamı...